Bestellen & Verzenden

Filter
Van hoog naar laag sorteren

5 producten

per pagina
  1. Ik heb geen bestel- / verzendbevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?   Het kan zijn dat uw bevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma of door een verkeerd e-mail adres in gevoerd te hebben. Ga na of u zeker weet dat alles correct is ingevuld. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. ...
  2. Levertijd en verzendkosten   Wij rekenen standaard 7 euro verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen in het buitenland, bijvoorbeeld Duitsland en België rekenen wij standaard 10 euro. Is een pakketje klein en kan dit door uw brievenbus, dan kunnen wij dit met de normale post versturen. De ...
  3. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?   Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst en alle producten zijn op voorraad, dan is het niet meer mogelijk deze te wijzigen of te annuleren. Wij gaan namelijk direct voor u aan de slag om het artikel zo snel mogelijk te laten leveren. Als u de bestelling niet wilt, dan kunt u de ...
  4. Hoe werkt een online bestelling plaatsen? In een paar stappen bepaalt u helemaal zelf wat u wilt hebben, hoe u wilt betalen en waar u het wilt ontvangen. Wanneer u een product heeft gevonden dat u aanspreekt en zich op de pagina van het product bevindt, plaatst u het product in uw winkelmandje door op  te klikken.  U vindt uw ...
  5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu? Wanneer u uw wachtwoord van uw account bent vergeten, maakt de webshop automatisch een nieuw uniek wachtwoord aan als u op 'Inloggen' en 'Forgotten (vergeten)' klikt. Vul het e-mailadres in dat gekoppeld is aan uw account en binnen enkele ogenblikken ontvangt u een e-mail met een nieuw ...
Filter
Van hoog naar laag sorteren

5 producten

per pagina